C@N@N

H O Ş G E L D İ N

27 Ağustos 2009 Perşembe











=İLK ÖDÜLÜM=

ilk ödülümü aldığım için çok mutluyum bana bu mutluluğu yaşattıgı için(cimcimelerin annesine) çok teşekkür ederim.

Bu ödülün karşılığında 7 özelliğimle birlikte 7 kişi ilede paylaşmam gerekiyormuş.

  • İnsanları çok seviyorum.
  • Güzel yemekler, pastalar yapmayı çok seviyorum.
  • Yay burcuyum ve burcumun bütün özelliklerini taşıyorum(duygusalım,iyi niyetliyim, gülmeyi çok seviyorum)
  • Hayata güzel gözlerle bakmayı seviyorum.
  • Biricik oğlumu canımı çok seviyorum.
  • Araştırmayı güzel şeyler yapmak için uğraş vermeyi seviyorum.
  • İnsanlar bir çok özelliğe sahiptir mutlakaki ama iş yazmaya gelince insanın aklına hiç bişey gelmiyo az da olsa kendimi anlatabildiysem ne mutlu bana....
  • Blogumu ziyarete gelen birçok güzelliği burda paylaşan herkezede teşekkür ediyorum.

İLK ÖDÜLÜMÜ PAYLAŞMAK İSTEDİKLERİM

SEVGİLERİMLE

2 yorum:

lemanice dedi ki...

ilk ödülün hayırlı olsun.nicelerini alman dileği ile...hayırlı ramazanlar.

Cimcimelerin Annesi dedi ki...

rica ederim canımm.hayırlı olsun ödülünn..çok içten hepsiii..